Шаблоны Joomla 3 здесь: http://www.joomla3x.ru/joomla3-templates.html

tittleСвято Господнього стрітення — останнє зі свят після Богоявлення — колись носило назву Очищення Пресвятої Діви Марії (Purificationis Beatae Mariae Virginis) і святкувалося вже у IV ст. в Єрусалимі, а у Римі в VII ст. воно було по важливості другим після Успіння святом на честь Пресвятої Богородиці. Згідно з Мойсеєвим законом кожна жінка після народження дитини після 40-денного терміну повинна була представити дитятко Господу і в храмі скласти за нього жертву. Так само вчинила і Марія, оскільки слухняно виконувала всі приписи закону.

 

У Х ст. з’являється обряд освячення свічок, хоча процесії з запаленими свічками, які вирушали вулицями міст зазвичай у нічну пору, відомі були вже з часів святкування у Єрусалимі. Світло запаленої свічки безпосередньо вказує на великодню Свічу, яка символізує перемогу Христа над смертю, гріхом і сатаною. Принесення ж Ісуса в Єрусалимський храм стало початком нового завіту і нового священства, де сам Божий Син є Храмом, Священиком і Жертвою. Суть цього свята, як виразив словами старець Симеон, полягає також на розповсюдженню Божого спасіння на язичників.

У літургійному році Різдвяний період завершується святом Хрещення Господнього, проте до 2 лютого храми ще залишаються прикрашені ялинками і під час Богослужінь ще співається коляди. Нещодавно у Луцькому кафедральному храмі виконувала колядки ще одна особлива для мешканців Луцька громада — Волинське обласне товариство чехів «Матіце Волинська».

2 лютого Церква святкує також встановлений Святійшим Отцем св. Йоаном Павлом ІІ День богопосвяченого життя. Цьогоріч у Луцькому кафедральному храмі святкування цієї подвійної урочистості відбулося за участі ченців та черниць обох обрядів, а Літургію відправили предстоятелі також обох обрядів — Владика Йосафат Говера, Екзарх Луцький, та Єпископ Віталій Скомаровський, Ординарій Луцької дієцезії.

Зі словами проповіді звернувся до вірних Владика Йосафат, закликаючи всіх берегти своє покликання, піклуватися про нього і дякувати Господу за нього, а також не занедбувати навіть зовнішніх ознак приналежності до того чи іншого стану. Адже не йдеться тут про якесь вивищення, тільки про свідчення, яке кожен із нас має давати про Того, Хто його покликав.

Це важливо особливо сьогодні, в час безлічі непорозумінь, коли з одного боку заохочувані священнослужителями миряни намагаються заповнити собою — образно кажучи — всі кутки пресвітерія, а з другого священики, ченці та черниці виявляють неабияке бажання ні в чому зовнішньо не відрізнятися від мирян. Кожен, як проголошував св. Павло, має бути на своєму місці й виконувати те служіння, до якого був покликаний у Христовому містичному Тілі, яким є Церква.

Нехай послух Пресвятої Діви Марії буде нам прикладом вірності, а її материнська любов нехай нам допоможе зберігати те, чим завжди жила Церква, і служити Христові, який — незмінний: учора, сьогодні і той самий повіки.

   
© Управління Луцької дієцезії Римсько-Католицької Церкви
Ш§ЩЃЩ„Ш§Щ… ШіЩѓШі sexo casero visitez nous filme porno hd porno cuckold you porn video porno hard tube-8.be clash royale hack clashroyaleastuce.be
filmeporno.top xnxxx.cc desi sex
gratis porno